App til hyttetur


Jeg var nylig på en deilig hyttetur på Hvaler sammen med en liten gjeng venner.

I den forbindelse, så er det gjerne en del utlegg gjort av forskjellige personer, forskjellig forbruksmønster (gravid dame drikker ikke alkohol), noen sitter på med noen andre etc, etc.

Alle hvor mye knot det er å gjøre opp utgiftene for en hyttetur

Vi vet alle hvor mye knot det er å gjøre opp en slik reise i etterkant, men vi glemmer det fra gang til gang. Ja, selv under denne turen, så fnyste vi av at det fantes apps for å dele på utgiftene.

Etter min erfaring med forskjellige vennegjenger, så er det gjerne den som har det største utlegget som håndterer oppgjøret i etterkant. Jeg har gjort dette flere ganger, og denne gangen valgte jeg å lete etter en app.

DNBNors BankApp løste oppgaven strålende

DNBNors Bankapp (tilgjengelig for iPhone og Android) løser oppgaven svært bra, og sender til og med ut mail til alle deltakere. Eneste bugen jeg fant var at en epostadresse med bindestrek «-» ikke blir godtatt med feilmeldingen «Invalid email address».

Bug: Epostadresser med bindestrek «-» blir ikke godtatt

Les mer om appen

Her har du QR-koden til Android-appen:

Legg igjen en kommentar

