Mine erfaringer med Garderobemannen


Jeg anbefaler ikke Garderobemannen-avdelingen på Ammerud.

I min forrige bolig, brukte vi Garderobemannen. Førsteinntrykket vårt var veldig godt, men etterhvert som tiden gikk, så skjedde skiftet det.

Dette er hendelsesforløpet som strakk seg over ett års tid:

  • Under befaringen fikk vi beskjed om at våre ønsker for dører (3 stk helspeil i HxB 285×70) ikke kunne leveres. De ble derfor foreslått å deles opp med sprosser.
  • Vi fikk lite hjelp til gjennomgang av bestillingen av løsningen, og endte med å bestille noe annet enn det vi hadde repetert ved befaring.
  • Vi fikk defor feil dører ift våre ønsker. Vi fikk speil kun på én av dørene. Etter litt frem og tilbake, fikk vi bestilt nye dører med speil. Jeg snakket med avedlingssjefen, og fikk prisen noe ned, men vi måtte likevel betale ekstra for å rette opp i feilen.
  • Til vår store overraskelse, fikk vi helspeil på de to nye dørene (som var jo vårt oppprinnelige ønske). Så da hadde vi en dør med sprosser, og to uten. Jeg forsøkte å kontakte saksbehandleren vår, uten hell.
  • Vi fikk så dårlig behandling av saksbehandleren vår, Elisabeth, at vi orket ikke å ta dette videre.

2 thoughts on “Mine erfaringer med Garderobemannen

  1. Tilbaketråkk: Løven, heksa og jakten på klesskapet « Ad-hoc knowledge

  2. Jeg vil legge til at vi var veldig fornøyd med sluttprodktet. Kvaliteten er svært godt. Synd at de har stort forbedringspotensiale i forhold til sin kundebehandling.

    Jeg tenkte at denne erfaringen begrenset seg til Ammerud-avdelingen.

    Derfor vurderte jeg å benytte Garderobemannen på Slependen i Asker til vår nye bolig. Jeg kontaktet de per telefon, og ble lovet å bli oppringt av en salgskonsulent.

    Det er nå to uker siden og jeg har enda ikke hørt noe.

    Jeg har forhørt meg med mine venner via facebook og twitter, og jeg finner ikke noen som har gode erfaringer med Garderobemannen.

    Jeg har blitt anbefalt å sjekke ut skapnett.no. Sendte de en mail igår, og har allerede blitt kontaktet idag. Har tenkt å holde denne posten oppdatert.

Legg igjen en kommentar

